Zadanie

 

Wykorzystanie potencjału spontanicznej akcji internautów, w której marka DecoMorreno wystąpiła jako autor książki „Najwyższa jakość”. Prowadzenie komunikacji w imieniu marki w mediach społecznościowych.

Realizacja

 

1,5 mln osób – taki był zasięg organiczny akcji, w której umiejętnie połączyliśmy treści tworzone przez użytkowników oraz treści tworzone przez markę (źródło: Brand24). Na Facebooku i Twitterze prowadziliśmy intensywną komunikację. Dzięki nam marka z humorem wchodziła w interakcje z użytkownikami, celebrytami, a także innymi markami. Na profilu facebookowym marki przeprowadziliśmy konkurs na wymyślenie fabuły książki „Najwyższa jakość”, a wyróżnione prace konkursowe opublikowaliśmy jako e-book autorstwa Cacao DecoMorreno. Nawiązaliśmy także współpracę z serwisem lubimyczytac.pl (tam pojawiły się recenzje „książek" tworzone przez internautów), w którym można było przeczytać wywiad z „autorem”. Podjęte działania oraz styl, w jakim komunikowała się marka został dobrze przyjęty przez internautów – 91% wyników z sentymentem pozytywnym! (źródło: Brand24)