Zadanie

 

Zwiększenie świadomości marki. Utrzymanie i wzmocnienie pozycji lidera wśród porównywarek cen. Zwiększenie bezpośrednich wejść do serwisu.

Realizacja

 

Adres i markę umieściliśmy w centrum komunikacji, jako finał różnych życiowych sytuacji, w których w sposób oczywisty coś zaczynamy od czegoś... a zakupy od Ceneo! Postacie, które stały się bohaterami kampanii, reprezentowały budzące zaufanie autorytety młodszego i starszego segmentu grupy docelowej (odpowiadając na barierę nieufności wobec zakupów online). Internauci proponowali własne przykłady sytuacji zaczynania" w generatorze memów w serwisie Facebook.

out.jpg

 

Wyniki

 

  • Wzrost świadomości marki w badaniach Millward Brown SMG/KRC powyżej wyznaczonego celu.
  • Wzrost wejść bezpośrednich na serwis.
  • Zwrot ...a zakupy od Ceneo" przyjął się wśród internautów i był spontanicznie cytowany.