Zadanie

 

Stała, angażująca obecność marki w social media. Budowanie wizerunku marki, zwiększanie świadomości, promowanie specjalnych rodzajów cukru i opakowań.

Realizacja

 

Prowadzimy regularną komunikację na profilu FB marki "Życie jest słodkie", która umiejscawia brand w szerszym "kuchennym", pozytywnym stylu życia. Współpracujemy z kulinarnymi blogerkami przy tworzeniu contentu, także video. Stworzyliśmy książkę kucharską w ramach konkursu odbywającego się na blogach, która stała się atrakcyjnym upominkiem w licznych kolejnych  mikrokonkursach. Opiekujemy się serwisem www i przygotowaliśmy również kampanię outdoor dla marki. Opracowaliśmy hasło będące rozwinięciem nazwy profilu: "Życie jest słodkie, a Cukier Królewski".

 

Wyniki

 

  • Zaangażowane grono fanów na profilu marki autentycznie zainteresowanych dostarczanymi treściami.
  • Jednoznacznie pozytywny wizerunek marki wśród fanów i współpracujących z marką blogerek kulinarnych.
  • Poziom polubień na profilu "Życie jest piękne" osiąga nawet ponad 3000 tygodniowo. 
  • Największy i najbardziej angażujący profil grupy Südzucker, w porównaniu z innymi krajami.
  • Największy i najbardziej angażujący polski profil w branży.