Zadanie

 

Wzmocnienie pozycji Crunchips wśród młodszej grupy docelowej (16-25), jako tej, która najlepiej aktywizuje i łączy.

Realizacja

 

Połączyliśmy siły Crunchips i Coke. Najpierw angażowaliśmy fanów marki w "pojedynek gatunków muzycznych". Głosując i zapraszając znajomych do zabawy promowali swoją ulubioną muzę. Jeśli kupili wcześniej 2 paczki Crunchips, mogli wygrać bilety na Coke Live Festival, a tam... przygotowaliśmy imprezowe wsparcie w postaci pełnego atrakcji (i czipsów!) namiotu Crunchips przy głównej alei festiwalu.

kv.jpg
social.jpg

 

Wyniki

 

  • Blisko 100 000 głosów oddanych w głosowaniu na ulubiony gatunek muzyczny, wygrało reggae!
  • 100 podwójnych biletów trafiło do szczęśliwych czipsożerców.
  • Ponad 700 paczek Crunchips sprzedanych i rozdanych w ramach konkursów podczas festiwalu plus nagrody specjalne: obrandowane torby na biodro.