Zadanie

 

Dla wielu Polaków innowacyjny sposób finansowania zakupu nowej ŠKODY jakim jest Kredyt Niskich Rat jest wciąż sprzeczny z ich nawykami. Wyzwaniem było całościowe opracowanie kampanii, która promując zakup w korzystnej racie zmieniałaby jednocześnie sposób myślenia o użytkowaniu samochodu. 

Realizacja

 

Strategię komunikacji i kreację oparliśmy na dwóch założeniach:

  1. pokazać, że rata za nową ŠKODĘ to coś więcej niż cyfra, to część nowoczesnego życia, jak regularna opłata za kablówkę czy telefon, wpisująca się w wielkomiejski lifestyle;
  2. stworzyć narrację, w której nowy samochód jest wartością, bo dopasowuje się do zmieniających się potrzeb, dzięki czemu perspektywa wymiany go za 3-4 lata staje się pożądana. 

 

Wyniki


  • Wzrost zapytań o ofertę.
  • Średnio 3 minuty i 14 sekund spędzonych przez użytkownika w kalkulatorze raty na stronie kampanii.