Zadanie

 

Opracowanie wsparcia online dla kampanii wprowadzającej nowy produkt odpowiadający na potrzebę, która nie była dotąd zaadresowana i przez część grupy docelowej mogła być nieuświadomiona: antyperspirant chroniący przed specyficznym rodzajem potu wywołanym przez stres. 

Realizacja

 

Opracowaliśmy dwufazową strategię komunikacji, akcentując najpierw edukację. Przygotowaliśmy materiały pozwalające na pierwszy rzut oka zrozumieć różnice między dwoma rodzajami potu, zorganizowaliśmy online angażujące Ogólnopolskie Badanie Stresu, prowadziliśmy dalszą komunikację do uczestników.

 

Wyniki

 

  • Antyperspirant NIVEA Stress Protect w trakcie trwania tej długofalowej, całorocznej kampanii zdobył zakładaną pozycję na rynku.
  • Kontekstowo dopasowana kampania online pozwoliła na zebranie leadów od osób, w których życiu stres jest stale obecny i pozbycie się jego objawów jest dla nich ważne.