Zadanie

 

Adaptacja kampanii centralnej z uwzględnieniem lokalnych barier dla modelu Yeti. Mimo świetnych opinii w testach Polacy pozostawali wobec niego sceptyczni, oczekując od miejskiego SUVa przede wszystkim odpowiedniego wyglądu. Yeti zyskiwał natomiast w bezpośrednim doświadczeniu.

Realizacja

 

Yeti w całej kampanii porywał do Salonów ŠKODY. Przy pomocy prostej w obsłudze aplikacji mierzącej łagodność jazdy zmieniliśmy jazdy próbne w konkurs na oswajanie Yeti. Wyniki najlepszych jazd były publikowane online dla każdego Salonu z osobna, co zwiększyło ich zaangażowanie w przeprowadzenie akcji. Ułatwiliśmy też użytkownikom odnalezienie Salonu i zapisanie się na konkursową jazdę.

 

Wyniki

 

  • 62,08% zapisów na jazdy próbne w Salonach ŠKODY w trakcie trwania kampanii to zapisy na jazdę Yeti.
  • Wzrost liczny wszystkich zapisów na jazdy próbne w Salonach ŠKODY o 407,35% (w porównaniu z analogicznym okresem sprzed kampanii Yeti - listopad 2013 do styczeń 2014 - w którym trwała również bardzo intensywna kampania wyprzedażowa ŠKODY).
  • Wzrost sprzedaży Yeti o 14,21%.